Polityka prywatności i plików cookies

Cześć, dzień dobry!

Jeżeli tutaj trafiłeś, to niezawodny znak, że cenisz swoją prywatność. Doskonale to rozumiemy, dlatego oddajemy w Twoje ręce dokument, w którym w jednym miejscu znajdziesz zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies i innych technologii śledzących w związku z funkcjonowaniem serwisu internetowego oraz aplikacji mobilnej FINHUB.

Informacja formalna na początek – administratorem serwisu oraz aplikacji jest FIN-HUB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13, 24-110 Puławy, NIP: 5252796739, REGON: 38396986200000, KRS: 0000796588, sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 6 000,00 zł.

Niniejsza polityka prywatności została skonstruowana w formie pytań i odpowiedzi. Wybór takiej formy został podyktowany dbałością o przejrzystość i czytelność prezentowanych Ci informacji. Poniżej znajdziesz spis treści niniejszej polityki odpowiadający pytaniom, na które kolejno odpowiadamy.

  1. Kto jest administratorem danych osobowych?
  2. Z kim możesz kontaktować się w sprawie danych osobowych?
  3. Jakie informacje na twój temat posiadamy?
  4. Skąd mamy twoje dane osobowe?
  5. Czy twoje dane są bezpieczne?
  6. W jakich celach przetwarzamy twoje dane osobowe?
  7. Jak długo będziemy przechowywać twoje dane osobowe?
  8. Kim są odbiorcy twoich danych osobowych?
  9. Czy przekazujemy twoje dane do państw trzecich?
  10. Czy korzystamy z profilowania?
  11. Jakie masz prawa w związku z przetwarzaniem danych?
  12. Czy korzystamy z cookies i czym one właściwie są?
  13. Na jakiej podstawie korzystamy z plików cookies?
  14. Czy możesz wyłączyć pliki cookies?
  15. W jakich celach korzystamy z plików cookies własnych?
  16. Jakie pliki cookies podmiotów trzecich są wykorzystywane?
  17. Czy śledzimy twoje zachowania podejmowane w ramach naszej strony internetowej?
  18. Czy kierujemy do ciebie targetowane reklamy?
  19. W jaki sposób możesz zarządzać swoją prywatnością?
  20. Czym są logi serwera?
  21. Czy jest jeszcze coś, o czym powinieneś wiedzieć?
  22. Czy ta polityka prywatności może podlegać zmianom?

W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z polityką prywatności, w każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres portal@finhub.pl.

# 1: Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych jest FIN-HUB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13, 24-110 Puławy, NIP: 5252796739, REGON: 38396986200000, KRS: 0000796588, sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 6 000,00 zł.

# 2: Z kim możesz kontaktować się w sprawie przetwarzania Twoich danych osobowych?

W ramach wdrożenia ochrony danych osobowych w naszej organizacji, została podjęta decyzja o niewyznaczaniu inspektora ochrony danych osobowych z uwagi na fakt, że w naszej sytuacji nie jest to obowiązkowe. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych oraz szeroko pojętą prywatnością możesz kontaktować się pod adresem e-mail portal@finhub.pl.

# 3: Jakie informacje na Twój temat posiadamy?

W zależności od celu, możemy przetwarzać następujące informacje na Twój temat:

  • imię i nazwisko,
  • adres do korespondencji,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu,
  • numer IP,
  • dane finansowe związane z zarobkami, gospodarstwem domowym, zobowiązaniami,
  • dane związane z zainteresowaniami możliwościami kredytowymi,
  • dane zawarte w korespondencji,
  • dane zawarte w opinii o ekspercie,
  • dane zawarte w reklamacji,
  • statystyki związane z wysyłanymi wiadomościami e-mail.

Zakres przetwarzanych danych opisaliśmy precyzyjnie w odniesieniu do każdego celu przetwarzania. Informacje w tym zakresie znajdują się w dalszej części niniejszej polityki.

Co więcej, korzystamy z narzędzi, które gromadzą na Twój temat szereg informacji związanych z korzystaniem z naszego serwisu internetowego lub aplikacji mobilnej. Chodzi, w szczególności, o następujące informacje:

  • informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej,
  • przeglądane podstrony,
  • czas spędzony na stronie,
  • przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami,
  • kliknięcia w poszczególne linki,
  • źródło, z którego przechodzisz do strony,
  • przedział wieku, w którym się znajdujesz,
  • Twoja płeć
  • Twoja przybliżona lokalizacja ograniczona do miejscowości.
  • Twoje zainteresowania określone na podstawie aktywności w sieci.

Informacja te określane są w dalszej części niniejszej polityki prywatności jako „Informacje Anonimowe”.

Informacje Anonimowe same w sobie nie mają, w naszej ocenie, charakteru danych osobowych, ponieważ nie pozwalają nam na Twoją identyfikację oraz nie zestawiamy ich z typowymi danymi osobowymi, jakie gromadzimy na Twój temat. Niemniej jednak, biorąc pod uwagę rygorystyczne orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej i podzielone zdania wśród prawników, z ostrożności, na wypadek, gdyby Informacjom Anonimowym został przypisany charakter danych osobowych, zawarte zostały w niniejszej polityce prywatności również szczegółowe wyjaśnienia w zakresie przetwarzania tych informacji.

Ponieważ informacje Anonimowe gromadzone są przez zewnętrzne narzędzia, z których korzystamy (narzędzia zostały szczegółowo omówione w dalszej części polityki prywatności), Informacje Anonimowe przetwarzane są również przez dostawców narzędzi na zasadach wynikających z ich regulaminów oraz polityk prywatności.

Informacje Anonimowe wykorzystywane są również przez dostawców poszczególnych narzędzi do świadczenia i ulepszania usług, zarządzania nimi, opracowywania nowych usług, mierzenia skuteczności reklam, ochrony przed oszustwami i nadużyciami, a także personalizowania treści i reklam wyświetlanych w poszczególnych serwisach, witrynach i aplikacjach.

# 4: Skąd mamy Twoje dane osobowe?

W większości przypadków sam je przekazujesz. Dzieje się tak, gdy:

  • rejestrujesz konto użytkownika,
  • wypełniasz formularz zamówienia porównania ofert kredytu,
  • wypełniasz formularz poszukiwania eksperta,
  • wypełniasz formularz zamówienia kontaktu z ekspertem,
  • przesyłasz reklamację,
  • dodajesz opinię o ekspercie,
  • prowadzisz korespondencję z nami lub ekspertem.

Część informacji na Twój temat zbierana jest automatycznie przez nasz system teleinformatyczny:

  • adres IP,
  • przybliżona lokalizacja,
  • statystyki związane z wysyłanymi wiadomościami e-mail.

W pewnej sytuacji w posiadanie Twoich danych osobowych (adresu e-mail) wchodzimy jeszcze zanim nam je podasz. Dzieje się tak, gdy ekspert, który posiada Twoje dane w swojej własnej bazie, zaprasza Cię do korzystania z serwisu lub aplikacji, a Ty nie posiadasz jeszcze konta użytkownika. W tym przypadku przetwarzamy Twój adres e-mail podany przez eksperta w celu wysyłki do Ciebie zaproszenia do skorzystania z serwisu lub aplikacji. Przyjęcie zaproszenia wymaga rejestracji konta użytkownika, co wiąże się już z samodzielnym przekazaniem nam Twoich danych na zasadach opisanych w niniejszej polityce prywatności.

Ponadto, narzędzia zewnętrzne wykorzystujące pliki cookies lub inne technologie śledzące (narzędzia zostały szczegółowo opisane w dalszej części polityki prywatności) gromadzą Informacje Anonimowe związane z Twoimi działaniami podejmowanymi w ramach serwisu lub aplikacji.

# 5: Czy Twoje dane są bezpieczne?

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Przeanalizowaliśmy ryzyka, jakie wiążą się z poszczególnymi procesami przetwarzania Twoich danych, a następnie wdrożyliśmy odpowiednie środki bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych. Na bieżąco monitorujemy stan infrastruktury technicznej, szkolimy personel, przyglądamy się stosowanym procedurom, wprowadzamy konieczne usprawnienia. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących Twoich danych osobowych, jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem portal@finhub.pl.

# 6: W jakich celach przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Tych celów jest więcej niż jeden. Poniżej znajduje się ich lista, a następnie bardziej szczegółowe omówienie. Poszczególnym celom przyporządkowane zostały również odpowiednie podstawy prawne przetwarzania:

  • świadczenie usług drogą elektroniczną – art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
  • obsługa reklamacji – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
  • obsługa newslettera – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
  • obsługa korespondencji – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
  • tworzenie archiwum na potrzeby ewentualnej konieczności obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń oraz na potrzeby zapewnienia możliwości wykazania należytego wywiązywania się z obowiązków związanych z ochroną danych osobowych – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
  • tworzenie grup odbiorców na Facebooku – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
  • analiza i statystyka z wykorzystaniem Informacji Anonimowych – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
  • marketing własny z wykorzystaniem Informacji Anonimowych – art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Świadczenie usług drogą elektroniczną – szczegóły

Konto użytkownika. Rejestrując konto użytkownika, musisz podać dane niezbędne do założenia konta określone w formularzu rejestracyjnym. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do założenia konta.

Dane przekazane przez Ciebie w związku z założeniem konta przetwarzane są w celu świadczenia na Twoją rzecz usługi drogą elektroniczną polegającej na zapewnieniu Ci możliwości korzystania z konta eksperta. Usługa ta świadczona jest na podstawie umowy zawieranej na zasadach opisanych w regulaminie, co oznacza, że w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Porównanie ofert kredytu. Jeżeli wypełniasz formularz zamówienia porównania ofert kredytu, musisz podać dane niezbędne do przygotowania przez eksperta takiego porównania, które to dane obejmują dane finansowe związane z zarobkami, gospodarstwem domowym, zobowiązaniami oraz dane związane z zainteresowaniami możliwościami kredytowymi. Ponadto, musisz w formularzu podać dane niezbędne do nawiązania z Tobą kontaktu przez eksperta. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymania porównania ofert kredytu.

Umożliwienie Ci złożenia zamówienia porównania ofert kredytu stanowi usługę świadczoną drogą elektroniczną. Usługa ta świadczona jest na podstawie umowy zawieranej na zasadach opisanych w regulaminie, co oznacza, że w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Porównanie ofert kredytu przygotowywane jest przez eksperta. W tym celu, Twoje dane udostępniane są ekspertowi przygotowującemu porównanie. Udostępnienie danych odbywa się w ramach realizacji usługi świadczonej drogą elektroniczną. Usługa ta świadczona jest na podstawie umowy zawieranej na zasadach opisanych w regulaminie, co oznacza, że w tym zakresie podstawą prawną udostępnienia Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Z chwilą udostępnienia danych ekspertowi, ekspert staje się samodzielnym, niezależnym od nas administratorem danych osobowych.

Poszukiwanie eksperta. Jeżeli wypełniasz formularz poszukiwania eksperta, musisz podać dane niezbędne do dokonania selekcji ekspertów, które to dane obejmują dane finansowe związane z zarobkami, gospodarstwem domowym, zobowiązaniami oraz dane związane z zainteresowaniami możliwościami kredytowymi. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do znalezienia eksperta.

Umożliwienie Ci przeszukania bazy ekspertów stanowi usługę świadczoną drogą elektroniczną. Usługa ta świadczona jest na podstawie umowy zawieranej na zasadach opisanych w regulaminie, co oznacza, że w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Zamówienie kontaktu z ekspertem. Jeżeli wypełniasz formularz zamówienia kontaktu z ekspertem, musisz podać dane niezbędne do selekcji właściwego eksperta, które to dane obejmują dane finansowe związane z zarobkami, gospodarstwem domowym, zobowiązaniami oraz dane związane z zainteresowaniami możliwościami kredytowymi. Ponadto, musisz w formularzu podać dane niezbędne do nawiązania z Tobą kontaktu przez eksperta. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do skontaktowania się z Tobą przez wyselekcjonowanego eksperta.

Umożliwienie Ci złożenia zamówienia kontaktu z ekspertem stanowi usługę świadczoną drogą elektroniczną. Usługa ta świadczona jest na podstawie umowy zawieranej na zasadach opisanych w regulaminie, co oznacza, że w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Na podstawie wypełnionego przez Ciebie formularz, nasz system teleinformatyczny przeszukuje bazę ekspertów i wybiera eksperta najlepiej odpowiadającego Twojemu zapotrzebowaniu. Następnie, Twoje dane udostępniane są wybranemu ekspertowi. Udostępnienie danych odbywa się w ramach realizacji usługi świadczonej drogą elektroniczną. Usługa ta świadczona jest na podstawie umowy zawieranej na zasadach opisanych w regulaminie, co oznacza, że w tym zakresie podstawą prawną udostępnienia Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Z chwilą udostępnienia danych ekspertowi, ekspert staje się samodzielnym, niezależnym od nas administratorem danych osobowych.

Kontakt z ekspertem. Za pośrednictwem serwisu lub aplikacji możesz prowadzić korespondencję z ekspertami. Samodzielnie decydujesz wtedy, jakie dane podajesz w ramach korespondencji.

Umożliwienie Ci prowadzenia korespondencji z ekspertami stanowi usługę świadczoną drogą elektroniczną. Usługa ta świadczona jest na podstawie umowy zawieranej na zasadach opisanych w regulaminie, co oznacza, że w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Prowadząc korespondencję z ekspertem, Twoje dane udostępniane są ekspertowi. Udostępnienie danych odbywa się w ramach realizacji usługi świadczonej drogą elektroniczną. Usługa ta świadczona jest na podstawie umowy zawieranej na zasadach opisanych w regulaminie, co oznacza, że w tym zakresie podstawą prawną udostępnienia Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Z chwilą udostępnienia danych ekspertowi, ekspert staje się samodzielnym, niezależnym od nas administratorem danych osobowych.

Zaproszenie przez eksperta. Ekspert, który ma Twoje dane w swojej własnej bazie, może wykorzystywać serwis lub aplikację do kontaktu z Tobą. W tym celu, Ekspert podaje nam Twoje dane w celu wygenerowania dla Ciebie zaproszenia do skorzystania z serwisu lub aplikacji. Jeżeli otrzymujesz takie zaproszenie, a nie posiadasz jeszcze konta użytkownika, przyjęcie zaproszenia wymaga rejestracji konta użytkownika.

Lokalizacja. W związku ze świadczeniem na Twoją rzecz usług drogą elektroniczną, nasz system teleinformatyczny automatycznie określa Twoją przybliżoną lokalizację. Odbywa się w to celu ułatwienia selekcji ekspertów.

Adres IP. W związku ze świadczeniem na Twoją rzecz usług drogą elektroniczną, nasz system teleinformatyczny automatycznie zapisuje Twój adres IP. Odbywa się to w celach bezpieczeństwa.

Okres przechowywania danych. Dane związane z usługami świadczonymi drogą elektroniczną przechowywane są przez czas świadczenia tych usług, a więc tak długo, jak posiadasz konto użytkownika. Po usunięciu konta użytkownika, dane przechowywane są w celach archiwalnych, o których mowa w dalszej części niniejszej polityki prywatności.

Reklamacje – szczegóły

Jeżeli składasz reklamację, to przekazujesz dane osobowe zawarte w treści reklamacji. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by złożyć reklamację.

Dane przekazane w związku ze złożeniem reklamacji wykorzystywane są w celu realizacji procedury reklamacyjnej a następnie w celach archiwalnych, co stanowi prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Jeżeli reklamacja dotyczy usług świadczonych przez eksperta, treść reklamacji oraz korespondencja z nią związana udostępniana jest również ekspertowi, którego dotyczy reklamacja. Ekspert jest w tej sytuacji samodzielnym, niezależnym od nas administratorem danych osobowych.

Wysyłka wiadomości e-mail – szczegóły

Nasze wiadomości. Jeżeli wyrażasz zgodę na otrzymywanie od nas wiadomości e-mail związanych z możliwościami, jakie oferuje serwis i aplikacja, Twoje dane przetwarzane są w celu obsługi procesów związanych z wysyłką takowych wiadomości, w tym również analizą statystyk efektywności wysyłanych wiadomości, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Zgodę możesz w każdej chwili cofnąć, co spowoduje, że przestaniemy wysyłać do Ciebie wspomniane wiadomości, ale będziemy nadal przechowywać Twoje dane w celach archiwalnych, o których mowa w dalszej części niniejszej polityki prywatności.

Wiadomości ekspertów. Jeżeli wyrażasz zgodę na otrzymywanie bezpośrednio od ekspertów wiadomości e-mail o ofertach, promocjach, usługach lub produktach finansowych, każdy z ekspertów posiadających aktywne konto eksperta może wysyłać do Ciebie takowe wiadomości. Oznacza to, że Twoje dane udostępniane są w tym celu każdemu ekspertowi, który posiada aktywne konto eksperta, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

Dane wszystkich ekspertów znajdziesz w ramach wizytówek ekspertów w serwisie. Każdy z ekspertów jest w zakresie wysyłki wiadomości e-mail samodzielnym, niezależnym od nas administratorem danych osobowych.

Zgodę na otrzymywanie bezpośrednio od ekspertów wiadomości e-mail o ofertach, promocjach, usługach lub produktach finansowych możesz w każdej chwili cofnąć, co powoduje, że ekspert zobowiązany jest przestać wysyłać do Ciebie wspomniane wiadomości. Mimo cofnięcia zgody, Twoje dane będą nadal przechowywane przez nas w celach archiwalnych, o których mowa w dalszej części niniejszej polityki prywatności.

Statystyki. Nasz system teleinformatyczny pozwala przeglądać i analizować statystyki związane z wysyłanymi do Ciebie wiadomości e-mail, obejmujące takie informacje jak otwarcie informacji, kliknięcie w link zawarty w wiadomości itp.

Obsługa korespondencji – szczegóły

Kontaktując się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego, poczty elektronicznej lub czatu, w sposób naturalny przekazujesz swoje dane osobowe zawarte w treści korespondencji, w szczególności adres e-mail oraz imię i nazwisko. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by nawiązać kontakt.

Twoje dane są w tym przypadku przetwarzane w celu kontaktu z Tobą, a podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania po zakończeniu kontaktu jest również prawnie uzasadniony interes w postaci archiwizacji korespondencji na potrzeby zapewnienia sobie możliwości wykazania określonych faktów w przyszłości (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Treść korespondencji może podlegać archiwizacji i nie jesteśmy w stanie jednoznacznie określić, kiedy zostanie usunięta. Masz prawo do domagania się przedstawienia historii korespondencji, jaką z nami prowadziłeś (jeżeli podlega archiwizacji), jak również domagać się jej usunięcia, chyba że jej archiwizacja jest uzasadniona z uwagi na nadrzędne interesy, np. obrona przed potencjalnymi roszczeniami z Twojej strony.

Archiwum – szczegóły

Przechowujemy Twoje dane osobowe w celach archiwalnych na potrzeby dochodzenia, ustalenia lub obrony roszczeń oraz w celu zapewnienia możliwości wykazania należytego wywiązywania się z obowiązków związanych z ochroną danych osobowych, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

Dane osobowe przechowywane są do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń związanych z usługami świadczonymi drogą elektroniczną, a jeżeli przechowywanie danych uzasadnione jest dodatkowo koniecznością zapewnienia możliwości wykazania należytego wywiązywania się z obowiązków związanych z ochroną danych osobowych, dane osobowe przechowywane są w niezbędnym do realizacji tego celu zakresie tak długo, jak długo możemy zostać poddani kontroli w zakresie należytego wywiązywania się ze wspomnianych obowiązków.

Zawsze możesz zwrócić się do nas z prośbą o informację, w jakim zakresie Twoje dane osobowe przechowywane są w archiwum, a jeżeli uznasz, że jest to nieuzasadnione, sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu Twoich danych osobowych. Twój sprzeciw zostanie rozpatrzony na zasadach ogólnych wynikających z obowiązujących przepisów w zakresie ochrony danych osobowych.

Grupy odbiorców – szczegóły

Twój adres e-mail może zostać przesłany do serwisu Facebook w celu stworzenia grupy odbiorców reklam z wykorzystaniem tegoż adresu e-mail.

Podczas korzystania z tej funkcji adres e-mail jest haszowany przed przesłaniem go do serwisu Facebook w celu utworzenia grupy odbiorców.

Adres e-mail zostanie użyty w procesie dopasowania prowadzonym przez serwis Facebook.

Facebook nie udostępnia adresu e-mail osobom trzecim ani innym reklamodawcom i usuwa adres e-mail niezwłocznie po zakończeniu procesu dopasowywania.

Facebook wdrożył procesy i procedury zapewniające poufność i bezpieczeństwo przesłanego adresu e-mail i zbioru identyfikatorów użytkowników Facebooka tworzących grupę odbiorców powstałą z wykorzystaniem adresu e-mail między innymi poprzez stosowanie technicznych i fizycznych zabezpieczeń.

Stworzenie grupy odbiorców reklam na Facebooku z wykorzystaniem Twojego adresu e-mail stanowi prawnie uzasadniony interes, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W każdej chwili możesz sprzeciwić się wykorzystywaniu swojego adresu e-mail w tym celu, wystarczy, że napiszesz do nas w tej sprawie na adres portal@finhub.pl.

Analiza i statystyka – szczegóły

Prowadzimy działania analityczne i statystyczne z wykorzystaniem narzędzi opisanych szczegółowo w dalszej części polityki prywatności. W ramach narzędzi analitycznych mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych.

Tak jak wspomniane zostało wcześniej, Informacje Anonimowe same w sobie nie mają, w naszej ocenie, charakteru danych osobowych, ponieważ nie pozwalają nam na Twoją identyfikację oraz nie zestawiamy ich z typowymi danymi osobowymi, jakie gromadzimy na Twój temat. Niemniej jednak, biorąc pod uwagę rygorystyczne orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej i podzielone zdania wśród prawników, z ostrożności, na wypadek, gdyby Informacjom Anonimowym został przypisany charakter danych osobowych, zawarte zostały w niniejszej polityce prywatności również szczegółowe wyjaśnienia w zakresie przetwarzania tych informacji.

Przetwarzanie Informacji Anonimowych opieramy na prawnie uzasadnionym interesie, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Uzasadniony interes polega na tworzeniu, przeglądaniu i analizowaniu statystyk związanych z aktywnością użytkowników w celu wyciągania wniosków pozwalających na późniejszą optymalizację naszych działań.

Nie jesteśmy w stanie zapewnić Ci dostępu do Informacji Anonimowych na Twój temat, ponieważ żadnych z Informacji Anonimowych nie jesteśmy w stanie przypisać do żadnego konkretnego użytkownika. Z poziomu narzędzi zewnętrznych mamy wgląd wyłącznie do zbioru statystyk i informacji nie przypisanych do konkretnych osób.

Możesz natomiast sprzeciwić się przetwarzaniu Informacji Anonimowych na Twój temat, blokując pliki cookies stosowanych przez nas narzędzi zewnętrznych.

Marketing własny – szczegóły

Prowadzimy działania marketingowe z wykorzystaniem narzędzi zewnętrznych opisanych szczegółowo w dalszej części polityki prywatności. W ramach narzędzi marketingowych mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych.

Tak jak wspomniane zostało wcześniej, Informacje Anonimowe same w sobie nie mają, w naszej ocenie, charakteru danych osobowych, ponieważ nie pozwalają nam na Twoją identyfikację oraz nie zestawiamy ich z typowymi danymi osobowymi, jakie gromadzimy na Twój temat. Niemniej jednak, biorąc pod uwagę rygorystyczne orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej i podzielone zdania wśród prawników, z ostrożności, na wypadek, gdyby Informacjom Anonimowym został przypisany charakter danych osobowych, zawarte zostały w niniejszej polityce prywatności również szczegółowe wyjaśnienia w zakresie przetwarzania tych informacji.

Przetwarzanie Informacji Anonimowych opieramy na prawnie uzasadnionym interesie, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Uzasadniony interes polega na tworzeniu Niestandardowych Grup Odbiorców w oparciu o Informacje Anonimowe oraz targetowaniu reklam w oparciu o Informacje Anonimowe, które to działania mieszczą się w ramach marketingu własnych produktów i usług.

Nie jesteśmy w stanie zapewnić Ci dostępu do Informacji Anonimowych na Twój temat, ponieważ żadnych z Informacji Anonimowych nie jesteśmy w stanie przypisać do żadnego konkretnego użytkownika. Z poziomu narzędzi zewnętrznych mamy wgląd wyłącznie do zbioru statystyk i informacji nie przypisanych do konkretnych osób.

Możesz natomiast sprzeciwić się przetwarzaniu Informacji Anonimowych na Twój temat, blokując pliki cookies stosowanych przez nas narzędzi zewnętrznych.

# 7: Jak długo będziemy przechowywać Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe przechowywane są przez czas świadczenia na Twoją rzecz usług drogą elektroniczną, a następnie w celach archiwalnych, do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń związanych z usługami świadczonymi drogą elektroniczną, a jeżeli przechowywanie danych uzasadnione jest dodatkowo koniecznością zapewnienia możliwości wykazania należytego wywiązywania się z obowiązków związanych z ochroną danych osobowych, dane osobowe przechowywane są w niezbędnym do realizacji tego celu zakresie tak długo, jak długo możemy zostać poddani kontroli w zakresie należytego wywiązywania się ze wspomnianych obowiązków.

# 8: Kim są odbiorcy Twoich danych osobowych?

Zaryzykujemy stwierdzenie, że współczesny biznes nie jest w stanie obejść się bez usług świadczonych przez podmioty trzecie. My również z takich usług korzystamy. Część z tych usług wiąże się z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Zewnętrzni usługodawcy, którzy biorą udział w przetwarzaniu Twoich danych osobowych, to:

  • hostingodawca,
  • dostawca systemu do fakturowania,
  • dostawca usługi czatu online,
  • biuro rachunkowe,
  • podmiot świadczący usługi w zakresie obsługi technicznej, który uzyskuje dostęp do danych, jeżeli prowadzone prace techniczne dotyczą obszarów, w których znajdują się dane osobowe,
  • pozostali podwykonawcy, którzy uzyskują dostęp do danych, jeżeli zakres ich działań wymaga takowego dostępu.

Wszystkie podmioty wymienione powyżej przetwarzają Twoje dane na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych i gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych.

Jeżeli zajdzie taka potrzeba, Twoje dane mogą być udostępnione radcy prawnemu lub adwokatowi związanemu tajemnicą zawodową. Potrzeba może wynikać z konieczności skorzystania z pomocy prawnej wymagającej dostępu do Twoich danych osobowych.

Ponadto, w razie zaistnienia takiej konieczności, Twoje dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom, organom lub instytucjom uprawnionym do uzyskania dostępu do danych na podstawie przepisów prawa, takim jak służby policyjne, bezpieczeństwa, sądy, prokuratury.

Co więcej, gdy chodzi o Informacje Anonimowe, dostęp do nich mają dostawcy narzędzi lub wtyczek, które gromadzą Informacje Anonimowe. Dostawcy tych narzędzi są samodzielnymi administratorami danych w nich gromadzonych i mogą udostępniać te dane na zasadach określonych przez siebie we własnych regulaminach i politykach prywatności, na co nie mamy wpływu.

Pamiętaj również, że Twoje dane osobowe udostępniane są ekspertom w związku ze świadczeniem na Twoją rzecz usług drogą elektroniczną na zasadach opisanych w naszym regulaminie. Szczegóły związane z udostępnianiem danych wskazane zostały w ramach omówienia poszczególnych celów przetwarzania danych osobowych we wcześniejszej części niniejszej polityki prywatności.

# 9: Czy przekazujemy Twoje dane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych?

Jeżeli kontaktujesz się za pośrednictwem czatu dostępnego w serwisie lub aplikacji, Twoje dane przekazywane są do USA w związku z tym, że dostawca usługi czatu (TIDIO LLC) wykorzystuje infrastrukturę techniczną zlokalizowaną w USA. TIDIO LLC zapewnia jednak odpowiedni poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowanie mechanizmu zgodności w postaci standardowych klauzul umownych.

W pozostałym zakresie Twoje dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.

# 10: Czy korzystamy z profilowania? Czy podejmujemy w sposób zautomatyzowany decyzje na podstawie Twoich danych osobowych?

Nie podejmujemy wobec Ciebie decyzji opierających się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które wywoływałyby wobec Ciebie skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Ciebie wpływały.

Owszem, korzystamy z narzędzi, które mogę podejmować określone działania w zależności od informacji zebranych w ramach mechanizmów śledzących, ale uważamy, że działania te nie mają istotnego wpływu na Ciebie, ponieważ nie różnicują Twojej sytuacji jako klienta, nie wpływają na warunki umowy, jaką możesz zawrzeć itp.

Korzystając z określonych narzędzi, możemy np. kierować do Ciebie spersonalizowane reklamy w oparciu o wcześniejsze działania podjęte przez Ciebie w ramach strony, podpowiadać Ci produkty, które mogą Cię zainteresować czy też wysyłać lepiej dopasowane do Twoich preferencji maile. Mowa tutaj o tzw. reklamie behawioralnej. Zachęcamy Cię do pogłębienia wiedzy na temat reklamy behawioralnej, w szczególności w zakresie kwestii związanych z prywatnością. Szczegółowe informacje, wraz z możliwością zarządzania ustawieniami w zakresie reklamy behawioralnej, znajdziesz tutaj.

Podkreślamy, że w ramach narzędzi, z których korzystamy mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych. Informacje te przechowywane są na serwerach dostawców poszczególnych narzędzi, a serwery te najczęściej mogą znajdować się na całym świecie.

# 11: Jakie uprawnienia przysługują Ci w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?

RODO przyznaje Ci następujące potencjalne uprawnienia związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
  • prawo do usunięcia danych (jeżeli Twoim zdaniem nie ma podstaw, aby Twoje dane były przetwarzane, możesz domagać się ich usunięcia),
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych (możesz żądać, aby przetwarzanie danych zostało ograniczone wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Tobą działań, jeżeli w Twojej opinii mamy nieprawidłowe dane lub przetwarzamy je bezpodstawnie),
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (masz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu; powinieneś wskazać szczególną sytuację, która Twoim zdaniem uzasadnia zaprzestanie przetwarzania objętego sprzeciwem; przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że wykażemy, że podstawy przetwarzania danych są nadrzędne wobec Twoich praw),
  • prawo do przenoszenia danych (masz prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe, które dostarczyłeś na podstawie umowy lub Twojej zgody; możesz zlecić przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (jeżeli stwierdzisz, że przetwarzamy dane niezgodnie z prawem, możesz złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego).

Zasady związane z realizacją wskazanych powyżej uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 16 – 21 RODO. Zachęcamy do zapoznania się z tymi przepisami. Ze swojej strony uważamy za potrzebne wyjaśnić Ci, że wskazane powyżej uprawnienia nie są bezwzględne i nie będą przysługiwać Ci w stosunku do wszystkich czynności przetwarzania Twoich danych osobowych.

Podkreślamy, że jedno z uprawnień wskazanych powyżej przysługuje Ci zawsze - jeżeli uznasz, że przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych doszło do naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych, masz możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Zawsze możesz również zwrócić się z żądaniem udostępnienia Ci informacji o tym, jakie dane na Twój temat posiadamy oraz w jakich celach je przetwarzamy. Wystarczy, że wyślesz wiadomość na adres portal@finhub.pl. Dołożyliśmy jednak wszelkich starań, by interesujące Cię informacje zostały wyczerpująco przedstawione w niniejszej polityce prywatności. Podany powyżej adres e-mail możesz wykorzystać również w razie jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych.

# 12: Czy korzystamy z cookies i czym one właściwie są?

Nasz serwis, podobnie jak niemal wszystkie inne strony internetowe, wykorzystuje pliki cookies.

Cookies to niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie), które mogą być odczytywane przez nasz system teleinformatyczny (cookies własne) lub systemy teleinformatyczne podmiotów trzecich (cookies podmiotów trzecich). W plikach cookies mogą być zapisywane i przechowywane określone informacje, do których następnie systemy teleinformatyczne mogą uzyskiwać dostęp w określonych celach.

Niektóre używane cookies są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (tzw. cookies sesyjne). Inne cookies są zachowywane na Twoim urządzeniu końcowym i umożliwiają rozpoznanie Twojej przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę (trwałe cookies).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies jako takich, możesz zapoznać się np. z tym materiałem.

# 13: Na jakiej podstawie korzystamy z plików cookies?

Z plików cookies korzystamy na podstawie Twojej zgody, z wyjątkiem sytuacji, gdy pliki cookies są niezbędne do prawidłowego świadczenia na Twoją rzecz usługi drogą elektroniczną.

Pliki cookies, które nie są niezbędne do prawidłowego świadczenia usługi drogą elektroniczną, pozostają zablokowane do czasu wyrażenia przez Ciebie zgody na korzystanie z plików cookies. Podczas Twojej pierwszej wizyty na stronie wyświetlamy Ci komunikat z pytaniem o Twoją zgodę wraz z możliwością zarządzania plikami cookies, tj. zdecydowania, na które pliki cookies się godzisz, a które chcesz zablokować.

Pamiętaj, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może uniemożliwiać używanie części funkcji dostępnych na stronie internetowej oraz powodować trudności w korzystaniu ze strony, jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies. Przykładowo, jeżeli zablokujesz pliki cookies wtyczek serwisów społecznościowych, przyciski, widgety oraz funkcje społecznościowe zaimplementowane na stronie mogą być dla Ciebie niedostępne.

# 14: Czy możesz wyłączyć pliki cookies?

Tak, możesz zarządzać ustawieniami plików cookies w ramach swojej przeglądarki internetowej. Możesz blokować wszystkie lub wybrane pliki cookies. Możesz również zablokować pliki cookies konkretnych witryn. W każdej chwili możesz również usunąć zapisane wcześniej pliki cookies oraz inne dane witryn i wtyczek.

Przeglądarki internetowe oferują również możliwość korzystania z trybu incognito. Możesz z niego skorzystać, jeśli nie chcesz, by informacje o odwiedzonych stronach i pobranych plikach zostały zapisane w historii przeglądania i pobierania. Pliki cookie utworzone w trybie incognito są usuwane w momencie zamknięcia wszystkich okien tego trybu.

Dostępne są również wtyczki do przeglądarek umożliwiające kontrolę nad plikami cookies, takie jak np. Ghostery. Opcję kontroli nad plikami cookies może zapewniać również dodatkowe oprogramowanie, w szczególności pakiety antywirusowe itp.

Ponadto, w Internecie dostępne są narzędzia pozwalające na kontrolę nad niektórymi rodzajami plików cookies, w szczególności na zbiorowe zarządzanie ustawieniami reklamy behawioralnej.

Dajemy Ci również możliwość kontroli nad plikami cookies bezpośrednio z poziomu naszej strony internetowej. Zaimplementowaliśmy specjalny mechanizm do zarządzania plikami cookies, który pozwala Ci zablokować te pliki cookies, których sobie nie życzysz.

Pamiętaj, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może uniemożliwiać używanie części funkcji dostępnych na stronie internetowej oraz powodować trudności w korzystaniu ze strony, jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies. Przykładowo, jeżeli zablokujesz pliki cookies wtyczek serwisów społecznościowych, przyciski, widgety oraz funkcje społecznościowe zaimplementowane na naszej stronie mogą być dla Ciebie niedostępne.

# 15: W jakich celach korzystamy z plików cookies własnych?

Pliki cookies własne wykorzystywane są do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania poszczególnych mechanizmów strony, takich jak zapamiętywanie sesji po zalogowaniu i prawidłowe przesyłanie formularzy.

W plikach cookies własnych przechowywana jest również informacja o zdefiniowanych przez Ciebie ustawieniach cookies dokonanych z poziomu mechanizmu do zarządzania plikami cookies.

# 16: Jakie pliki cookies podmiotów trzecich są wykorzystywane?

W ramach strony internetowej funkcjonują następujące pliki cookies podmiotów trzecich:

  • Google Analytics,
  • Google Ads,
  • HotJar,
  • Tidio,
  • Facebook Custom Audiences,
  • Facebook Connect i inne wtyczki społecznościowe.

Szczegóły dotyczące poszczególnych plików cookies podmiotów trzecich opisane zostały poniżej.

Google Analytics – szczegóły

Korzystamy z narzędzia Google Analytics zapewnianego przez Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. Działania w tym zakresie realizujemy, opierając się na prawnie uzasadnionym interesie, polegającym na tworzeniu statystyk i ich analizie w celu optymalizacji strony internetowej.

W celu korzystania z Google Analytics, zaimplementowany został w kodzie strony specjalny kod śledzący Google Analytics. Kod śledzący wykorzystuje pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi Google Analytics. W każdej chwili możesz zablokować kod śledzący Google Analytics, instalując dodatek do przeglądarki udostępniany przez Google.

Google Analytics w sposób automatyczny gromadzi informacje o Twoim korzystaniu ze strony. Zgromadzone w ten sposób informacje są najczęściej przekazywane do serwerów Google, które mogą znajdować się w całym świecie i tam są przechowywane.

Z uwagi na aktywowaną anonimizację adresu IP, Twój adres IP jest skracany przed przekazaniem dalej. Tylko w wyjątkowych przypadkach pełny adres IP jest przekazywany do serwerów Google i dopiero tam skracany. Zanonimizowany adres IP przekazany przez Twoją przeglądarkę w ramach Google Analytics co do zasady nie jest łączony z innymi danymi Google.

Podkreślamy, że w ramach Google Analytics mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych.

Usługi Google Analytics i Google Analytics 360 uzyskały certyfikat niezależnego standardu bezpieczeństwa ISO 27001. ISO 27001 jest jednym z najczęściej uznawanych standardów na świecie i poświadcza spełnianie odpowiednich wymogów przez systemy obsługujące Google Analytics i Google Analytics 360.

Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z wykorzystywaniem przez Google danych z witryn i aplikacji, które korzystają z usług Google, zachęcamy do zapoznania się z tymi informacjami.

Google Ads – szczegóły

Korzystamy z funkcji remarketingowych dostępnych w ramach systemu Google AdWords obsługiwanego przez Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. Działania w tym zakresie realizujemy, opierając się na prawnie uzasadnionym interesie, polegającym na marketingu własnych produktów lub usług.

Przy okazji odwiedzin strony internetowej automatycznie pozostawiany jest w Twoim urządzeniu plik remarketing cookie firmy Google, który zbiera informacje na temat Twojej aktywności na stronie. Dzięki zgromadzonym w ten sposób informacjom jesteśmy w stanie wyświetlać Ci reklamy w ramach sieci Google w zależności od Twoich zachowań na stronie. Przykładowo, jeżeli wyświetlisz jakąś podstronę, informacja o tym fakcie zostanie odnotowana przez plik remarketing cookie, co sprawi, że będziemy mogli skierować do Ciebie reklamę, którą uznamy za właściwą. Reklama ta zostanie wyświetlona Ci w ramach sieci Google podczas korzystania przez Ciebie z Internetu, przeglądania innych stron internetowych itp.

Podkreślamy, że korzystając z Google Ads, korzystamy wyłącznie z Informacji Anonimowych.

Korzystając z Google AdWords, jesteśmy jedynie w stanie definiować grupy odbiorców, do których chcielibyśmy, by nasze reklamy docierały. Na tej podstawie Google podejmuje decyzję, kiedy i w jaki sposób zaprezentuje Ci reklamę.

Dalsze przetwarzanie informacji ma miejsce tylko wtedy, gdy wyraziłeś zgodę wobec Google na łączenie historii przeglądania z Twoim kontem oraz wykorzystanie informacji z Twojego konta Google do personalizowania reklam, które wyświetlane są na stronach internetowych. W takiej sytuacji Google wykorzysta Twoje dane w celu stworzenia i zdefiniowania list grup docelowych dla celów remarketingu na różnych urządzeniach. W tym celu Google łączy tymczasowo zebrane informacje z innymi posiadanymi danymi, aby utworzyć grupy docelowe.

Jeżeli nie chcesz otrzymywać spersonalizowanych reklam, możesz zarządzać ustawieniami reklam bezpośrednio po stronie Google: https://adssettings.google.com/.

Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z wykorzystywaniem przez Google danych z witryn i aplikacji, które korzystają z usług Google, zachęcamy do zapoznania się z tymi informacjami: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.

Hotjar – szczegóły

Korzystamy z narzędzia Hotjar, żeby lepiej zrozumieć Twoje potrzeby oraz zoptymalizować stronę pod kątem Twoich doświadczeń związanych z korzystaniem z niej, co stanowi prawnie uzasadniony interes. Narzędzie zapewniane jest przez zewnętrzny podmiot, tj. Hotjar Limited, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta.

Hotjar rejestruje każdego odwiedzającego stronę i umożliwia odtworzenie nagrania wideo z jego ruchu na stronie, jak również wygenerowania tzw. map cieplnych. W ramach narzędzia Hotjar nie mamy dostępu do informacji, które pozwalają na Twoją identyfikację, ponieważ Hotjar nie rejestruje procesu wypełnienia formularzy. Informacje, do jakich mamy dostęp w ramach Hotjar to, w szczególności:

  • informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej, z której korzystasz,
  • podstrony, jakie przeglądasz w ramach serwisu,
  • czas spędzony w serwisie oraz na jego podstronach,
  • przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami w ramach serwisu,
  • źródło, z którego przechodzisz do serwisu,
  • miejsca, w które klikasz myszką.

W celu korzystania z Hotjar, zaimplementowany został w kodzie strony specjalny kod śledzący Hotjar. Kod śledzący wykorzystuje pliki cookies firmy Hotjar Limited. Zgromadzone w ramach plików cookies informacje przechowywane są przez Hotjar w ramach pseudonimowego profilu użytkownika. Ani Hotjar ani my nie wykorzystujemy tych informacji do Twojej identyfikacji.

Możesz sprzeciwić się tworzeniu przez Hotjar Twojego profilu użytkownika, przechowywania przez Hotjar informacji na temat Twojego korzystania z naszej strony oraz wykorzystywania plików cookies Hotjar tutaj: https://www.hotjar.com/legal/compliance/opt-out.

Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z przetwarzaniem danych w ramach Hotjar, zachęcamy do zapoznania się z polityką prywatności Hotjar: https://www.hotjar.com/legal/policies/privacy.

Tidio – szczegóły

Korzystamy z czatu Tidio, który pozwala Ci na bezpośredni kontakt z nami oraz ekspertami. Usługa czatu zapewniana jest przez zewnętrzny podmiot – TIDIO LLC, 60 Spear Street, #1000 San Francisco, California 94105, United States of America.

W związku z funkcją czatu wykorzystywane są pliki cookies podmiotu trzeciego – TIDIO LLC. Dostęp do informacji gromadzonych za pośrednictwem tych plików posiada TIDIO LLC. Informacje te wykorzystywane są analizy i ulepszania funkcjonowania usługi czatu, lepszego zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z czatu oraz dostosowywania usługi do preferencji użytkowników. Ponadto, pliki cookies TIDIO LLC wykorzystywane są do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z czatu, takich jak preferencje językowe.

Informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies TIDIO LLC mają charakter Informacji Anonimowych. My w ogóle nie mamy dostępu do tych informacji. Wykorzystanie plików cookies ma w tym zakresie jedynie takie znaczenie, że pozwala na prawidłowe działanie usługi czatu.

Facebook Custom Audiences – szczegóły

W ramach systemu reklam Facebook Ads zapewnianego przez Facebook Inc., 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304, USA, korzystamy z funkcji Niestandardowych Grup Odbiorców w celu kierowania do określonych grup użytkowników targetowanych przekazów reklamowych. Działania w tym zakresie realizujemy, opierając się na prawnie uzasadnionym interesie, polegającym na marketingu własnych produktów lub usług.

W celu kierowania do Ciebie reklam spersonalizowanych pod kątem Twoich zachowań na stronie, zaimplementowany został w ramach strony Pixel Facebooka, który w sposób automatyczny gromadzi informacje o Twoim korzystaniu z witryny. Zgromadzone w ten sposób informacje są najczęściej przekazywane do serwerów Facebooka, która mogą znajdować się na całym świecie, w szczególności w Stanach Zjednoczonych Ameryki (USA).

Informacje zbierane w ramach Pixela Facebooka są anonimowe, tj. nie pozwalają nam na Twoją identyfikację. W zależności od Twojej aktywności na stronie możesz trafić do określonej grupy odbiorców, ale w żaden sposób nie identyfikujemy poszczególnych osób należących do tych grup.

Pixel Facebooka może śledzić i odnotowywać m.in. następujące Twoje zachowania:

  • wyświetlenie zawartości określonej strony,
  • przejście do kasy w ramach sklepu,
  • sfinalizowanie zakupu w ramach sklepu,
  • wypełnienie określonego formularza, np. zapisu do newslettera.

Informujemy Cię jednak, że Facebook może łączyć zbierane informacje z innymi informacjami o Tobie zebranymi w ramach korzystania przez Ciebie z serwisu Facebook i wykorzystywać dla swoich własnych celów, w tym marketingowych. Takie działania Facebooka nie są już zależne od nas, a informacji o nich możesz szukać bezpośrednio w polityce prywatności Facebooka. Z poziomu swojego konta na Facebooku możesz również zarządzać swoimi ustawieniami prywatności. Tutaj znajdziesz przydatne informacje w tym zakresie.

Facebook Connect i inne wtyczki społecznościowe – szczegóły

Na naszej stronie internetowej używane są wtyczki, przyciski i inne narzędzia społecznościowe, zwane dalej łącznie „wtyczkami”, udostępniane przez serwisy społecznościowe takie jak Facebook, Instagram, LinkedIN, Twitter.

Wyświetlając stronę internetową zawierającą wtyczkę danego serwisu społecznościowego, Twoja przeglądarka przesyła do administratora tego serwisu społecznościowego informację o odwiedzinach. Ponieważ wtyczka jest fragmentem serwisu społecznościowego wbudowanym w stronę, przeglądarka wysyła informację o żądaniu pobrania zawartości danego serwisu społecznościowego na stronę.

Wtyczki gromadzą pewne informacje na Twój temat, takie jak identyfikator użytkownika, odwiedzana witryna, data i godzina oraz inne informacje dotyczące przeglądarki internetowej.

Administratorzy serwisów społecznościowych wykorzystują część tych informacji, aby personalizować warunki oglądania naszej strony. Na przykład, gdy odwiedzasz stronę z przyciskiem „Lubię to”, administrator serwisu społecznościowego potrzebuje informacji, kim jesteś, aby pokazać Ci, którzy z Twoich znajomych również lubią naszą stronę.

Informacje gromadzone przez wtyczki mogą być również wykorzystywane przez administratorów serwisów społecznościowych w ich własnych celach, takich jak np. doskonalenie własnych produktów, tworzenie profili użytkowników, analiza i optymalizacja własnych działań, targetowanie reklam. Nie mamy realnego wpływu na to, w jaki sposób informacje gromadzone przez wtyczki są następnie wykorzystywane przez administratorów serwisów społecznościowych. Szczegółów w tym zakresie możesz szukać w regulaminach i politykach prywatności poszczególnych serwisów społecznościowych.

Wtyczki serwisów społecznościowych gromadzą i przekazują informacje do administratorów tych serwisów nawet wtedy, gdy przeglądasz stroną nie będąc zalogowanym do swojego konta w serwisie społecznościowym. Wtedy jednak przeglądarka wysyła bardziej ograniczony zestaw informacji.

Jeśli zalogowałeś się do jednego z serwisów społecznościowych, to administrator serwisu będzie mógł bezpośrednio przyporządkować wizytę na naszej stronie do Twojego profilu w danym serwisie społecznościowym.

Jeśli nie chcesz, aby serwisy społecznościowe przyporządkowywały dane zebrane w trakcie odwiedzin na naszej stronie internetowej bezpośrednio Twojemu profilowi w danym serwisie, to przed wizytą na stronie musisz się wylogować z tego serwisu. Możesz również całkowicie uniemożliwić załadowanie na stronie wtyczek stosując odpowiednie rozszerzenia dla Twojej przeglądarki, np. blokowanie skryptów.

Ponadto, korzystanie z niektórych wtyczek może wiązać się z publikowaniem określonych informacji w ramach swoich profili społecznościowych. Przykładowo, informacje o kliknięciach w przycisk „Lubię to” mogą być dostępne na Twojej osi czasu na Facebooku. Oczywiście, jeżeli udostępniasz jakieś treści w swoich social media z wykorzystaniem wtyczek osadzonych na naszej stronie, to udostępnienie to w sposób naturalny będzie widoczne w Twoim profilu.

Jeżeli chodzi o szczegóły związane z przetwarzaniem przez administratorów serwisów społecznościowych informacji gromadzonych przez wtyczki, w szczególności o cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalsze przetwarzanie i wykorzystanie przez administratorów, jak również możliwość kontaktu oraz Twoje prawa w tym zakresie i możliwość dokonania ustawień zapewniających ochronę Twojej prywatności, wszystko znajdziesz w politykach prywatności poszczególnych usługodawców:

# 17: Czy śledzimy Twoje zachowania podejmowane w ramach naszej strony internetowej?

Tak, korzystamy z narzędzi Google Analytics, Google Ads, HotJar oraz Facebook Custom Audiences które wiążą się z gromadzeniem informacji na temat Twoich aktywności na naszej stronie. Narzędzia te zostały szczegółowo opisane w ramach pytania poświęconego plikom cookies podmiotów trzecich, dlatego nie będziemy powtarzać tych informacji również tutaj.

# 18: Czy kierujemy do Ciebie targetowane reklamy?

Tak, korzystamy z Facebook Ads oraz Google Ads, w ramach których możemy kierować reklamy do określonych grup docelowych zdefiniowanych w oparciu o różne kryteria takie jak wiek, płeć, zainteresowania, zawód, praca, działania podejmowane uprzednio w ramach naszej strony. Narzędzia te zostały szczegółowo opisane w ramach pytania poświęconego plikom cookies podmiotów trzecich, dlatego nie powtarzamy tych informacji również tutaj.

# 19: W jaki sposób możesz zarządzać swoją prywatnością?

Odpowiedź na to pytanie znajduje się w wielu miejscach tej polityki prywatności przy okazji opisywania poszczególnych narzędzi, reklamy behawioralnej, zgody na cookies itp. Niemniej jednak, dla Twojej wygody zebraliśmy jeszcze raz te informacje w jednym miejscu. Poniżej znajdziesz listę możliwości zarządzania swoją prywatnością.

# 20: Czym są logi serwera?

Korzystanie ze strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest strona. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera.

Logi obejmują m.in. Twój adres IP, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym z jakiego korzystasz. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze.

Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze strony i nie są wykorzystywane w celu Twojej identyfikacji.

Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.

# 21: Czy jest jeszcze coś, o czym powinieneś wiedzieć?

Jak widzisz, tematyka przetwarzania danych osobowych, wykorzystywania plików cookies i zarządzania ogólnie pojętą prywatnością jest dość skomplikowana. Dołożyliśmy wszelkich starań by niniejszy dokument dostarczył Ci jak najdalej idącej wiedzy w ważnych dla Ciebie kwestiach. Jeżeli cokolwiek jest dla Ciebie niejasne, chcesz dowiedzieć się więcej lub po prostu porozmawiać o Twojej prywatności, napisz na adres portal@finhub.pl.

# 22: Czy ta polityka prywatności może podlegać zmianom?

Tak, możemy modyfikować tę politykę prywatności, w szczególności ze względu na zmiany technologiczne oraz zmiany przepisów prawa. Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, o każdej zmianie polityki prywatności otrzymasz wiadomość. Ponadto, wszystkie archiwalne wersje polityki prywatności podlinkowane są poniżej.

Jesteś ekspertem kredytowym?